dijous, 27 d’octubre del 2011

VISITA DE ROSA. INFERMERA

Hui ens ha visitat a la classe de segon A la prestigiosa infermera ROSA SALAS, la mamà de MARTA SUCH. Ens ha explicat que ella treballa en un hospital, i que allí treballen molts metges, com els pediatres, els cirurgians, els dentistes, els oftalmòlegs, els traumatòlegs, els otorrinolaringòlegs, etc. S'ha posat la bata blanca i la verda, ha repartit guants i xeringues, li ha pres la tensió a JOAQUÍN, ens ha ensenyat instruments com el tensiòmetre i el fonendoscopi, i medicines, com xarops, pomades i pastilles; i més coses com apòsits, gases, betadine, etc. Ha estat amb RITA, explicant-nos com s'arreglen els ossos. Al final, ha posat una mascarilla a cada xiquet i ens hem anat contentíssims perquè ens hem divertit i hem après molt.
MOLTES GRÀCIES, ROSA, PER LA TEUA COL·LABORACIÓ!


13 comentaris:

  1. M'agrada molt el treball de infermera per que ajuda a la jent

    ResponElimina
  2. El treball de ma mare m´agrada molt perque cuida de la gent i les ajuda a curarse.

    ResponElimina
  3. Pepe,el meu somni és algun dia ser infermera però io soc auxiliar d'infermeria. Ha segut un plaer estar esta vesprada en classe,espere que vós allà agradat i la veritat que l´ho em passat molt requetebè. Un abraç.

    ResponElimina
  4. Ha estat molt entretingut ho he passat molt bé.

    ResponElimina
  5. Per a efectes nostres no té importància la categoria laboral. Lo important és aprendre i passar-s'ho, i en això som uns campions.

    ResponElimina
  6. Isabel ha eixit emocionada i ha estat tota la vesprada amb la mascarilla i els guants. La gent la mirava jo crec que pensant si era alguna cosa contagiosa

    ResponElimina
  7. Amb les experiències en viu i en directe és com més disfruten i aprenen els xiquets i xiquetes!! La col-laboració de les famílies obri moltes portes! Natàlia.

    ResponElimina
  8. M'agradat molt aquesta activitat de la salut que hem fet en Rosi,he apres molt.Gracies

    ResponElimina
  9. M'agradat molt el treball de Rosi, jo vull fer infermera.

    ResponElimina
  10. M agrada molt cuant estava Rosi.
    Joaquín Martinez G.

    ResponElimina
  11. Molt bé aquesta activitat per a que els xiquets coneguen les prefessions de prop.

    ResponElimina